Fx Options Tax Treatment
Conceptos básicos de la fiscalidad de la divisa Para los comerciantes principiantes de la divisa, la meta es simplemente hacer comercios acertados. En un mercado donde los beneficios - y las pérdidas - se pueden realizar en un abrir y cerrar de ojos, muchos inversores se involucran para probar su mano antes de pensar a largo plazo. Sin embargo, si usted está planeando en la forex una carrera o están interesados en ver cómo su estrategia de sartenes, hay grandes beneficios fiscales que debe considerar antes de su primer comercio. Mientras que la negociación de divisas puede ser un campo confuso para dominar, la presentación de impuestos en los EE. UU. para su relación beneficio / pérdida puede ser una reminiscencia del Oeste Salvaje. Aquí hay una ruptura de lo que usted debe saber. Para los inversores de opciones y futuros Para cualquiera que quiera empezar en opciones de divisas y / o futuros se agrupan en lo que se conoce como contratos IRC 1256. Estos contratos sancionados por el IRS significan que los comerciantes obtienen una contraprestación fiscal menor de 60/40. Lo que esto significa es que 60 de las ganancias o pérdidas se cuentan como ganancias / pérdidas de capital a largo plazo y los 40 restantes como corto plazo. Los dos principales beneficios de este tratamiento tributario son: Tiempo Muchos comerciantes de futuros / opciones de divisas realizan varias transacciones por día. De estas operaciones, hasta 60 pueden ser contabilizadas como ganancias / pérdidas de capital a largo plazo. Tasa de impuesto Cuando las acciones de negociación (mantenido menos de un año), los inversores se gravan a la tasa de corto plazo. Al negociar futuros u opciones, los inversores se gravan a una tasa de 23 (calculado como 60 veces a largo plazo 15 tasa máxima más 40 tasa de interés a corto plazo 35 tasa máxima). Para los inversionistas de venta libre La mayoría de los comerciantes al contado se gravan de acuerdo con los contratos del IRC 988. Estos contratos son para transacciones de divisas liquidadas en un plazo de dos días, lo que las hace abiertas a ganancias y pérdidas ordinarias según lo reportado al IRS. Si usted negocia forex spot probablemente se agrupará automáticamente en esta categoría. El principal beneficio de este tratamiento tributario es la protección contra pérdidas. Si experimenta pérdidas netas a través de su comercio de fin de año, ser clasificado como un comerciante 988 sirve como un gran beneficio. Como en el contrato de 1256, puede contar todas sus pérdidas como pérdidas ordinarias en lugar de sólo las primeras 3.000. Comparando los dos contratos del IRC 988 son más simples que los contratos del IRC 1256 en que la tasa de impuestos permanece constante tanto para las ganancias como para las pérdidas, lo que es una situación ideal para las pérdidas. 1256 contratos, mientras que más complejas, ofrecen más ahorros para un comerciante con ganancias netas - 12 más. La diferencia más significativa entre los dos es la de las ganancias y pérdidas anticipadas. La solución: elegir su categoría con cuidado Ahora viene la parte difícil: decidir cómo presentar impuestos para su situación. Lo que hace que la declaración de divisas sea confusa es que mientras que las opciones / futuros y OTC se agrupan por separado, usted como el inversor puede elegir un contrato 1256 o 988. La parte difícil es que usted tiene que decidir antes del 1 de enero del año comercial. Los dos tipos de forex filings conflicto, pero, en la mayoría de las empresas de contabilidad que estará sujeto a 988 contratos si usted es un comerciante de punto y 1256 contratos si usted es un comerciante de futuros. El factor clave es hablar con su contador antes de invertir. Una vez que comience a operar, no puede cambiar de 988 a 1256 o viceversa. La mayoría de los comerciantes se anticipar ganancias netas (por qué comercio) por lo que va a querer elegir fuera de su estado 988 y en el estado 1256. Para optar por un estado 988 que necesita para hacer una nota interna en sus libros, así como archivo con su contador. Esta complicación se intensifica si las existencias de comercio, así como las monedas. Las transacciones de patrimonio son gravadas de forma diferente y es posible que no pueda elegir contratos 988 o 1256, dependiendo de su estado. Mantener el control: su registro de desempeño En lugar de confiar en sus declaraciones de corretaje, una manera más precisa y de impuestos de mantener un registro de los beneficios / pérdidas es a través de su registro de rendimiento. Reste los depósitos en efectivo (a sus cuentas) y agregue los retiros (de sus cuentas) Reste los ingresos de los intereses y agregue los intereses pagados Añada otros gastos de operación La fórmula de registro de rendimiento le dará una representación más precisa de su ratio de ganancias / pérdidas y hará la presentación de fin de año más fácil para usted y su contador. Cosas que recordar Cuando se trata de la imposición de la divisa hay algunas cosas que usted querrá tener en cuenta, incluyendo: Plazos para la presentación. En la mayoría de los casos, se le requiere que elija un tipo de situación fiscal antes del 1 de enero. Si usted es un nuevo operador, puede tomar esta decisión antes de su primera operación, ya sea en enero 1 o 31 de diciembre. Que puede cambiar su estado a mediados de año, pero sólo con la aprobación del IRS. Mantenimiento detallado de registros. Mantener buenos registros (y copias de seguridad) puede ahorrarle tiempo cuando se acerca la temporada de impuestos. Esto le dará más tiempo al comercio y menos tiempo para preparar los impuestos. Importancia del pago. Algunos comerciantes tratan de vencer al sistema y obtener un ingreso total o parcial a cambio de divisas sin pagar impuestos. Dado que el comercio de venta libre no está registrado en la Commodities Futures Trading Commission (CFTC), algunos comerciantes piensan que pueden salirse con la suya. No sólo es poco ético, pero el IRS se pondrá al día con el tiempo y las tasas de evasión fiscal superará los impuestos que debe. La línea de fondo de comercio de divisas es todo acerca de capitalizar las oportunidades y aumentar los márgenes de beneficio para que un inversor inteligente hará lo mismo cuando se trata de impuestos. Tomar el tiempo para archivar correctamente puede ahorrarle centenares si no miles en impuestos, haciéndole una transacción thats bien digno de el time. Heres un artículo que escribí (con las ediciones menores para agregar las notas del final) para la edición de noviembre de 2009 de las secciones de impuesto de AICPA Asesor Fiscal (específicamente, la Clínica de Impuestos). Espero que le sea útil. Como muchos practicantes ya saben, Sec. 988 trata la mayoría (pero no todas) las ganancias y pérdidas de transacciones en moneda extranjera como de carácter ordinario. Dependiendo de las circunstancias del contribuyente, este tratamiento puede ser favorable o no. Si bien toda la gama de excepciones a esta regla está más allá del alcance de este artículo, hay uno en particular que puede ser de particular interés para los inversores. Para este ejemplo, se dice que el inversor individual 8220Investor8221 retiene importantes acciones extranjeras (por ejemplo, en la Bolsa de Valores de Londres) denominadas en moneda extranjera (por ejemplo, libras esterlinas o 8220GBP8221). Además, el inversor está preocupado por las posibles fluctuaciones en el tipo de cambio USD / GBP, por lo que decide gestionar ese riesgo mediante la compra de una opción en moneda extranjera de la siguiente manera directamente de un banco de inversión estadounidense: , Con 8220non-deliverable8221 liquidación ii No se cotiza en bolsa (o está sujeto a las reglas de un intercambio) iii Monto de la moneda de la llamada: USD 650.000 Monto de la moneda de cambio: GBP 345.000 Precio de ejercicio: 1.8841 USD / GBP Moneda de conversión: Fecha: 2 de enero de 200X Fecha de valoración: 1 de diciembre 200X Prima: USD 15.000 En este ejemplo, esto significa que el Inversor paga USD 15.000 por el derecho a recibir (en efectivo) el valor neto del exceso del USD sobre el GBP Importe en la fecha de valoración. Si no hay exceso positivo neto, ningún dinero adicional cambia de manos. Más concretamente, si en la fecha de valoración el tipo de cambio al contado es de 1.6 USD / GBP (es decir, el valor del USD ha aumentado en comparación con el GBP), entonces Investor tendría derecho a recibir USD 650.000 - (GBP 345.000 x 1.6 USD / GBP ) USD 98.000. Después de la consideración de la prima de la opción, el beneficio neto de Investor8217s sería USD 83.000. Si la respuesta puede parecer clara desde el principio, llegar allí es algo tortuoso y también puede requerir una acción específica sobre la parte de Investor en el mercado de valores. Forma de una elección para el final de la fecha de negociación. En general, Sec. 988 trata las ganancias / pérdidas de la moneda extranjera atribuibles a una 8220sección 988 transacción8221 como renta / pérdida ordinaria. Además, por sus términos expresos, Sec. 988 sobrepasa cualquier otra disposición en contrario del Capítulo 1 del Código de Rentas Internas (secciones 1 a 1400U-3, que trata de los Impuestos Normales y las Sobretasas). Sin embargo, se aplican excepciones. Para determinar si un arreglo particular está cubierto por esta regla, Sec. 988 (c) (1) trata como una transacción especificada (por ejemplo, cualquier contrato a término, contrato de futuros, opción o instrumento financiero similar) si la cantidad que el contribuyente tiene derecho a recibir (o está obligado a pagar) por Razón de tal transacción se determina por referencia al valor de 1 o más monedas no funcionales. Dado que la opción de este ejemplo satisface esos criterios, parecería (hasta ahora) constituir una transacción de 8220secciones 988 8221 y presumiblemente daría lugar a ingresos ordinarios. B) Interacción con Sec. 1256 Luego, necesitamos considerar Sec. 988 (c) (1) (D), que estipula que la adquisición de cualquier contrato a término, contrato de futuros, opción o instrumento financiero similar no es una transacción de 8220sección 9888221 si representa un contrato de futuros regulado o una opción de no - Al mercado bajo Sec. 1256 si se mantiene el último día del año contributivo. Bajo la Sec. 1256 (g) (1), un contrato de futuros regulado 8222 es un contrato con respecto al cual el monto requerido para ser depositado y el monto que puede ser retirado depende de un sistema de marcado al mercado y que se negocia o está sujeto a la Reglas de un consejo calificado o intercambio. En nuestro ejemplo, la opción no es claramente un contrato de futuros regulado8221, ya que no había montos que debían depositarse o poderse retirar. Bajo la Sec. 1256 (g) (3), una opción de 8220nonequity8221 incluye cualquier opción listada que no sea una opción de capital. Segundo. 1256 (g) (5), a su vez, estipula que una opción 8222 listada es una que se negocia en (o sujeto a las reglas de) una junta calificada o intercambio. Segundo. 1256 (g) (7) dispone además que el término "tarjeta o intercambio calificado" (8220) significa (1) una bolsa de valores nacional registrada en la SEC, (2) una junta de comercio nacional designada como mercado contractual por la Commodity Futures Trading Commission o ( 3) cualquier otro intercambio, junta de comercio u otro mercado que el Secretario determine que tenga reglas adecuadas para llevar a cabo los propósitos de la Sec. 1256. Si bien este lenguaje estatutario es menos definitivo de lo que algunos podrían gustar, el IRS ha proporcionado orientación para identificar ciertas entidades como juntas de intercambio calificadas para los propósitos de la Sec. 1256. iv Sin embargo, en nuestro ejemplo, la opción de moneda extranjera no fue negociada en (o sujeto a las reglas de) un intercambio de cualquier tipo. En consecuencia, la opción no debe constituir una opción de no existencia. Como resultado, la opción no debe ser excluida de consideración como una transacción de 8220section 988 8221 por Sec. 988 (c) (1) (D). Por lo tanto, seguiría apareciendo (hasta ahora) constituir una transacción de 8220sección 9888221 y presumiblemente dará lugar a una pérdida / pérdida ordinaria. C) Elección para tratar como ganancia / pérdida de capital Habiendo establecido la opción como una transacción de 8220sección 988, 8221 una de las excepciones al tratamiento ordinario de ingresos / pérdidas se encuentra en la Sec. 988 (a) (1) (B), que permite a los contribuyentes elegir tratar las ganancias o pérdidas en ciertos acuerdos de moneda extranjera como capital en naturaleza. Esta excepción establece que (a menos que esté prohibido en los reglamentos), entre otras cosas. Un contribuyente puede elegir tratar cualquier ganancia o pérdida en moneda extranjera atribuible a una opción que es un activo de capital en manos del contribuyente y que no forma parte de un straddle como ganancia o pérdida de capital si el contribuyente hace una elección e identifica el Transacción antes del cierre del día en que dicha transacción se celebre (o antes, según lo prescriba el Secretario). I) Caracterización de activos de capital En la parte relevante, Sec. 1221 (a) establece la definición de un activo 8220capital 8221 como propiedad en poder de un contribuyente, pero excluye: Cualquier instrumento financiero derivado de materias primas mantenido por un distribuidor de derivados de materias primas; Cualquier transacción de cobertura claramente identificada como tal antes del cierre del día en que (O cualquier otra vez que el Secretario pueda por los reglamentos prescribir). Con respecto al primer ítem, Investor no es un distribuidor de derivados de commodities8221 porque no es una persona que regularmente ofrece para entrar, asumir, compensar, asignar o terminar posiciones en instrumentos financieros derivados de materias primas con clientes en el curso normal de una operación O negocio. Segundo. 1221 (b) (1) (A). En cuanto al segundo ítem, la opción no es una transacción de venta directa 8221 porque no era una transacción realizada por el contribuyente en el curso normal del negocio o negocio de los contribuyentes principalmente (i) para manejar el riesgo de variaciones de precios o fluctuaciones monetarias con respecto a (Ii) gestionar el riesgo de variaciones de tipos de interés o de precios o fluctuaciones monetarias con respecto a los empréstitos contraídos o por realizar, o las obligaciones ordinarias contraídas o por incurrir, por el contribuyente , O (iii) manejar otros riesgos que el Secretario pueda prescribir en los reglamentos. Segundo. 1221 (b) (2). En consecuencia, dado que la opción no cumple ninguna de las excepciones en el art. 1221 (a), es un activo de capital y elegible para la mencionada elección. Ii) Mecánica de la elección Regs. Segundo. 1.988-3 (b) se refiere a los requisitos de hacer la Sec. 988 (a) (1) (B) elección de ganancias / pérdidas de capital. Los requisitos para esa elección son los siguientes: El contribuyente hace la elección identificando claramente dicha transacción en sus libros y registros en la fecha en que se realiza la transacción. Si bien no es necesario un lenguaje o una cuenta específicos para identificar una transacción a que se refiere la frase anterior, el método de identificación debe aplicarse de manera consistente y debe identificar claramente la transacción particular sujeta a la elección. El contribuyente debe proporcionar la verificación de la elección adjuntando una declaración a su declaración de impuestos que establece: (i) una descripción y la fecha de cada elección hecha por el contribuyente durante el año contributivo; (ii) una declaración que cada elección hecha durante El año contributivo se realizó antes del cierre de la fecha en que se realizó la transacción (iii) una descripción de cualquier contrato para el cual una elección estuviera en vigor y la fecha en que dicho contrato expiró o fue vendido o cambiado durante el año contributivo (iv) Una declaración de que el contrato nunca fue parte de un straddle como se define en la Sec. 1092 y (v) una declaración de que todas las transacciones sujetas a la elección están incluidas en la declaración adjunta a la declaración de impuestos del contribuyente. Nota: Los contribuyentes que no cumplan con estos requisitos corren el riesgo de que el IRS invalide la elección. Sin embargo, si el fracaso se debió a una causa razonable o error de buena fe, los contribuyentes pueden obtener alivio en relación con ese fracaso, pero la carga de probar que sería en ellos. Afortunadamente, Regs. Segundo. 1.988-3 (b) (5) provee un medio para que la mayoría de los contribuyentes obtengan una presunción de haber cumplido con los requisitos de declaración y verificación obteniendo una verificación independiente.8221 Los contribuyentes pueden obtener esta verificación independiente al (1) establecer una cuenta separada ) Con un corredor o distribuidor no vinculado a través del cual se realicen e informen todas las transacciones que se verifiquen independientemente de conformidad con este párrafo, (2) teniendo solamente registradas en la cuenta las transacciones realizadas a partir de la fecha en que el contribuyente establezca dicha cuenta; 3) tener transacciones sujetas a la elección efectuada en dicha cuenta en la fecha de tales transacciones y (4) obtener del corredor o distribuidor una declaración detallando las transacciones realizadas a través de dicha cuenta y que incluya en dicha declaración lo siguiente: Transacción identificada en esta cuenta está sujeta a la elección establecida en la sección 988 (a) (1) (B) .8221 En este ejemplo, se supone que el Inversor cumplió con sus obligaciones con respecto a la elección bajo la Sec. 988 (a) (1) (B), dando por resultado el tratamiento de la ganancia como capital en carácter. De conformidad con la Sec. 1256 (a), generalmente se requiere que ciertos contratos se marquen al mercado 8221 si son mantenidos por el contribuyente al cierre del año contributivo y se caracterizan además como generando ganancia o pérdida que es 40 ganancia o pérdida de capital a corto plazo y 60 largo Ganancia o pérdida de capital a largo plazo. Además, Sec. 1256 (c) generalmente establece que la Sec. 1256 (a) se aplica incluso si el contrato no se mantiene al final del año (por ejemplo, una transferencia, lapso u otra disposición durante el año). Segundo. 1256 (b), por sus términos, abarca los siguientes tipos de contratos (y se definen en la Sección 1256 (g): (1) cualquier contrato de futuros regulado, (2) cualquier contrato de moneda extranjera, (3) Y (5) cualquier contrato de futuros de valores de distribuidor, ya habiendo abordado los contratos de futuros regulados y las opciones de acciones no pecuniarias arriba mencionadas y observando que la opción no es una opción de capital de concesionario o un contrato de futuros de valores de distribuidor No 8220dealer8221), que deja la cuestión de si la opción es un contrato de moneda extranjera 8222. De conformidad con el artículo 1256 (g) (2) (A), un contrato de moneda extranjera 8222 se define como un contrato que (i) requiere la entrega , O cuya liquidación depende del valor de una moneda extranjera que sea una moneda en la cual las posiciones también se negocien a través de contratos de futuros regulados, (ii) se negocie en el mercado interbancario y (iii) se contraiga A un precio determinado por referencia al precio en el mercado interbancario. En pocas palabras, la opción no es un contrato de moneda extranjera, aunque una lectura casual podría sugerir lo contrario. La razón de esta conclusión es la siguiente: En el Aviso 2007-71, el IRS y el Tesoro estipulan que las opciones en moneda extranjera, independientemente de que la moneda subyacente sea una en la que las posiciones se negocian a través de contratos de futuros regulados, no son 8220 contratos de moneda extranjera En Sec. 1256 (g) (2). Aparte de su resistencia a lo que consideran un abuso (no relevante para nuestro ejemplo), la Notificación explica que un contrato 8220 en moneda extranjera es un contrato que requiere la entrega de, o la liquidación de la cual depende del valor de, ciertas monedas extranjeras . Sin embargo, la definición legal original no permitía la liquidación en efectivo y la entrega real requerida de la moneda extranjera subyacente en todas las circunstancias. Las opciones, por su naturaleza, solo requieren entrega si se ejerce la opción. La sección 102 de TRA 1984 añadió la cláusula 8220 o la liquidación de la cual depende del valor de. 8221 No hay ninguna indicación, sin embargo, que el Congreso intentó por esta adición extender la definición de 8220 contrato de moneda extranjera8221 a opciones de la moneda extranjera. Esta conclusión es confirmada por el historial legislativo de la TAMRA 1988, que indica que una opción en moneda extranjera no es un contrato de moneda extranjera como se define en 1671256 (g) (2). 8221 Además, la FSA 200025020 (que fue emitida con anterioridad al Aviso 2003-81, modificado y complementado por el Aviso 2007-71), proporcionó el siguiente razonamiento (citaciones internas omitidas): 8220 Aunque la definición de contrato de moneda extranjera establecida en el artículo 1256 G) (2) se puede leer para incluir un contrato de opción de moneda extranjera, la historia legislativa de TCA 1982, que enmendó la sección 1256 para incluir los contratos de moneda extranjera, indica que el Congreso pretendía extender el tratamiento de la sección 1256 solamente a contratos forward de moneda extranjera que Se negocian en el mercado interbancario. No hay indicación de que los contratos de opciones de moneda extranjera estuvieran contemplados para su inclusión en la definición legal de un contrato de divisas a plazo en la sección 1256 (g) (2) (A). Las secciones 1256 (g) (3) y (4) tratan exhaustivamente con las opciones listadas en una junta o bolsa calificada. Estas provisiones fueron agregadas al Código por el artículo 102 (a) (3) del TRA 1984. Ellos proveen que solo las opciones de acciones de los concesionarios (es decir, opciones de acciones listadas) y las opciones listadas (otras opciones listadas en las bolsas) son contratos de la sección 1256. La historia legislativa de estas disposiciones es silenciosa en cuanto a si la omisión de incluir separadamente una disposición en el tratamiento de las opciones de moneda extranjera se debió a que se incluyeron dentro de la sección 1256 (g) (2) (A) .8221 Además, los comentaristas han Parecía aceptar (o al menos no disputar) que las opciones en moneda extranjera no son contratos de divisas extranjeras.8221 v En consecuencia, la opción no debe ser tratada como un contrato de moneda extranjera 8222 y por lo tanto no cae bajo la Sec. 1256. 3) Período de Garantía Una vez establecido que la opción es un activo de capital, y no sujeto a la Sec. 1256, el paso final en nuestro análisis es determinar si la ganancia en su disposición es a largo plazo oa corto plazo. Segundo. 1222 generalmente controla el período de tenencia de la propiedad al determinar el carácter a largo plazo o corto plazo de la ganancia (o pérdida) en la disposición de un activo de capital. En resumen, esa sección establece que las ganancias de capital son a largo plazo si se mantienen por no más de 1 año, ya corto plazo de lo contrario. Sin entrar en gran detalle sobre este tema (ya que debería ser bastante evidente desde el comercio y las fechas de terminación de menos de 12 meses), es evidente que la ganancia es de corto plazo en la naturaleza. Como el lector puede ver de lo anterior, alcanzar la respuesta definitiva a la consulta inicial no era exactamente una proposición directa, y destaca la necesidad de mayor claridad en situaciones como estas. Después de todo, incluso en este ejemplo relativamente simple, la conclusión dependía de una lectura cercana y crítica de la historia legislativa, dado varios términos fácilmente interpretados en el propio estatuto. I Una opción 8220European8221 sólo podrá ejercerse en la fecha de vencimiento de la opción, es decir, en un único punto predefinido en el tiempo. Una opción 8220American8221 se puede ejercer en cualquier momento en o antes de la fecha de vencimiento. Ii 8220Non-deliverable8221 liquidación significa que la liquidación se realiza sobre una base de valor neto y que las monedas no cambian de manos. Iii i. e. (O sujeto a las reglas de) una bolsa de valores nacional registrada por la SEC, una junta de comercio nacional designada como mercado de contratos por la Commodity Futures Trading Commission. O cualquier otro intercambio, junta de comercio u otro mercado que el Secretario determine que tenga reglas adecuadas para llevar a cabo los propósitos de la sección 1256. iv Ver, p. Rev. Rul. 85-72 (International Futures Exchange (Bermuda) Ltd.) Rev. Rul. 86-7 (la División Mercantil de la Bolsa de Montreal, efectiva el 18 de abril de 1985) Rev. Rul. 2007-26 (ICE Futures, una Bolsa de Inversión Reconocida en el Reino Unido, efectiva para los Contratos de Futuros ICE (contratos de futuros de materias primas y opciones de contratos de futuros) celebrados el 1 de abril de 2007 o después) Rev. Rul. 2009-4 (la Bolsa Mercantil de Dubai, efectiva para los Contratos de Intercambio Mercantil de Dubai (contratos de futuros sobre materias primas y opciones de contratos de futuros) celebrada el 1 de febrero de 2009) PLR 200726006 (una Bolsa de Inversión Reconocida del Reino Unido, Filial de una corporación estadounidense y supervisada por la Autoridad de Servicios Financieros de Reino Unido, siempre y cuando el intercambio continuara cumpliendo con ciertas condiciones especificadas). V Mulroney, 921-2nd T. M. Aspectos Fiscales de la Moneda Extranjera, sección VII. B.4. 8220 Comentario: Las opciones de divisas extranjeras no cotizadas no deben estar comprendidas en la definición de un contrato de moneda extranjera 8217, incluso si la moneda de denominación es una moneda en la cual las posiciones se negocian en una junta o bolsa calificada. Esto se debe a que 1671256 (g) (3), que establece la definición de una opción de no existencia, debe ser visto como preventivo en términos de los tipos de opciones cubiertas bajo 1671256. 8221 CAVEAT. Todos mis comentarios en este blog están destinados a ser de carácter general y no significan como asesoramiento profesional. Es muy importante no tomar ninguna acción basada solamente en mis comentarios. En el mundo del impuesto, hay reglas generales y por lo general muchas excepciones a esas reglas. Sin conocer personalmente sus hechos y circunstancias particulares, no puedo aconsejarle lo que es mejor para usted. Si desea comprometerme para que le ayude, por favor póngase en contacto conmigo en ANDREW-at-GANTMANCPA-dot-COM y podemos discutir arreglos apropiados. Por esta razón, generalmente no publicaré preguntas de lectores sobre sus situaciones específicas (o mis respuestas en respuesta a ellas). Agradezco su comprensión acerca de IT. Trader Centro de Impuestos Aprender tratamientos fiscales y estrategias para los comerciantes Diferentes tipos de comerciantes Estado del impuesto de comerciante Tratamiento de impuestos sobre productos financieros Soluciones de contabilidad Formularios de impuestos y cumplimiento Soluciones de Entidad Soluciones de jubilación Planificación Fiscal Lidiando con el IRS Gestión Impuestos Internacionales Estado 038 Impuesto Local Obamacare: Mandato Individual 038 Impuesto sobre la Renta Neto Servicios Profesionales Asesoría y servicios de expertos de nuestra firma CPA Cumplimiento Fiscal (Preparación / Planificación) Consultoría Entidad Formación Contabilidad IRS 038 Representación Fiscal Estatal Servicios de Gestión de Inversiones El líder en el impuesto al comerciante Testimonios Nuestro Proceso Profesionales En los medios de comunicación Vídeos Carreras Anuncios Promociones Forex Muchos preparadores lío de tratamiento fiscal de divisas, y el IRS y agentes estatales están confundidos sobre los informes, también. Forex se refiere al mercado de divisas en el que los participantes comercian con divisas, incluidos los contratos de opciones spot, forwards o over-the-counter. Forex difiere de los futuros de divisas comerciales en las bolsas de futuros. Al igual que otros futuros, los futuros de divisas son los contratos de la Sección 1256 reportados en el Formulario 6781 con un tratamiento fiscal de ganancias de capital 60/40 más bajo. Muchos comerciantes, preparadores y agentes del IRS no entienden el tratamiento fiscal de la divisa, ya menudo vemos errores. El primer problema es que no hay 1099-B para el forex spot y la mayoría de forex spot comercial, no Forex forwards, o forex opciones OTC. La mayoría de los preparadores se equivocan al pensar que es un activo de capital para los comerciantes, de manera que las ganancias de capital y el tratamiento de las pérdidas deben aplicarse. That8217s incorrecto: El tratamiento por defecto en las reglas de divisas de la Sección 988 es ganancias y pérdidas ordinarias, no ganancias y pérdidas de capital. Eso es un alivio para muchos nuevos comerciantes de divisas que tienen pérdidas iniciales, que están agradecidos de no tener una limitación de 3.000 pérdidas de capital contra otros ingresos. La Sección 988 permite a los inversionistas y comerciantes de negocios, pero no a los fabricantes, presentar internamente una elección de ganancias de capital contemporánea para optar por la exclusión de la Sección 988 en el tratamiento de pérdida o ganancia de capital. Una razón para hacerlo es si necesita ganancias de capital para utilizar las prórrogas de pérdidas de capital, que de lo contrario puede ir desperdiciado durante años. Un comerciante puede hacer o retraer esta elección en un 8220good para cancelar base8221 durante el año. La elección de las ganancias de capital en forwards forwards permite el uso del tratamiento de la Sección 1256 (g) con menores tasas de ganancias de capital 60/40 en las principales monedas si el comerciante no toma o hace la entrega de la moneda subyacente. Principales monedas significa las monedas para las cuales los futuros de divisas negocian en las bolsas de futuros estadounidenses. Vaya a los mercados de futuros de EE. UU. para encontrar una lista de sus pares de divisas. El uso de la Sección 1256 (g) requiere que el corredor de divisas tenga acceso directo al mercado Forex Interbancario. Un corredor de la divisa que toma el comercio de oposición con los clientes y sólo entra en el mercado interbancario para hacer algunas operaciones de compensación no califica para inferior 1256 (g) 60/40 tasas de impuestos. En nuestra guía de impuestos, hacemos un caso para el tratamiento de puntos como delanteros con el propósito de usar el tratamiento de la Sección 1256 (g). El tratamiento tributario forex es incierto, por lo que es aconsejable consultar con nosotros al respecto. Utilice informes de resumen para el comercio de divisas, y la mayoría de los corredores ofrecen buenos informes de impuestos en línea. El artículo 988 es ganancia o pérdida realizada, mientras que con una elección de ganancias de capital en la Sección 1256 (g), use el tratamiento mark-to-market (MTM). Para obtener información detallada sobre el tratamiento tributario de divisas, la contabilidad y las reglas de CFTC / NFA para los estadounidenses, lea Green8217s 2016 Trader Tax Guide y vea nuestra grabación más vendida Forex Tax Treatment 2016. Hay muchos matices, mitos y errores generalizados con el tratamiento fiscal de la divisa, y GreenTraderTax es considerado el líder en el tratamiento fiscal de la divisa. El impuesto de la divisa es un caso donde recomendamos altamente nuestra guía del impuesto del comerciante y la grabación antedicha para la venta. Considere una consulta con nosotros y nuestro servicio de cumplimiento tributario. Explore Tratamiento Fiscal Sobre Productos Financieros TestimoniosCopyright 2003 amp 2004 amp 2014 Colin M. Cody, CPA y TraderStatus, LLC, Todos los derechos reservados. Al negociar futuros y materias primas (contratos de la sección 1256) no confunda el tratamiento obligatorio de marca a mercado del Código del IRS 1256 con la elección opcional de valor a mercado del Código 475 del IRS. La declaración de impuestos de fin de año generalmente no requiere una lista detallada de cada operación, como se requiere para los comerciantes de valores. Nota: si usted no ha estado informando sobre cada transacción de valores en sus declaraciones de impuestos y si cree que dejar una cuota disponible a petición es suficiente, no se sorprenda si el IRS solicita - a través de una auditoría de su declaración de impuestos. Tener cualquier exposición de riesgo de auditoría adicional Parte de quot el juego debe ser bajar su perfil y reducir su exposición, así como reducir sus impuestos Independientemente del hecho de que la mayoría de los futuros de comercio está exento de informes de transacción detallada, los comerciantes deben mantener los registros detallados en sus archivos , Ya que cualquier empresa bien administrada mantendría sus registros. Si usted es auditado, estos detalles se utilizarán para sustentar el volumen de su actividad diaria en apoyo de reclamar quottrader statusquot en su declaración de impuestos. Las capturas de pantalla de sus transacciones anuales, guardadas y respaldadas en varios CD-R, pueden ser invaluables durante una auditoría del IRS. También guarde sus estados de cuenta mensuales y, si están disponibles, sus confirmaciones. Para encontrar un símbolo de futuros tomar el amplificador raíz la letra para el mes amp el último dígito del año: p. Nasdaq 100 Diciembre 2005 - / NDZ5 p. E-mini Nasdaq 100 Sept 2006 - / NQU6 Cuidado: Cansado del mercado de valores Aproveche sus dólares en millones en divisas negociados en el mercado spot y miles de dólares diarios con poco riesgo. Fraudes de divisas y productos fraudulentos El E-mini se clasifica como un contacto IRC 1256 y por lo tanto la ganancia o pérdida de capital neta de su negociación se dividirá en 60 de largo plazo y 40 de corto plazo, independientemente de su período real de tenencia. Por lo tanto, cuando usted tiene una ganancia neta de la negociación de la E-mini, 60 de la ganancia neta se gravará a las tasas de ganancia de capital a largo plazo más favorable y sólo 40 a las tasas de ganancia de capital a corto plazo. Al negociar el E-minis usted no cuenta para la regla de la venta del lavado. La regla de venta de lavado básicamente establece que si usted vende un valor en pérdida y compra acciones de reemplazo 30 días antes o 30 días después de la venta del mismo valor, se le niega una deducción fiscal actual de esa pérdida (el beneficio fiscal de Esa pérdida se aplazó). Dado que el IRS quiere gravar todas sus ganancias, esta regla de venta de lavado no se aplica a las ganancias, sino que sólo se aplica a las pérdidas. Al negociar el E-mini usted puede hacer una elección anualmente para transferir una pérdida del año actual a tres años antes de compensar ganancias previamente gravadas de negociar el E-mini o otros 1256 artículos. Al presentar de esta manera usted puede ser capaz de recibir un reembolso de los impuestos del año anterior pagados en los 1256 artículos. Cualquier pérdida en el año en curso de 1256 (más de un límite anual de hasta 3.000) que usted no retira se retrasaría indefinidamente hasta que se utilice contra futuras ganancias de capital de 3.000 por año frente a otros ingresos. Opcionalmente, un comerciante puede hacer una elección del IRC 475 cambiando la ganancia / pérdida neta de capital a una ganancia / pérdida ordinaria neta. Las pérdidas ordinarias son totalmente deducibles frente a la mayoría de los demás tipos de ingresos y pueden ser llevadas de nuevo dos años y / o avanzar veinte años. Pero las ganancias ordinarias se gravan generalmente a las tasas impositivas aplicables más altas y usted necesita renunciar a la regla 60/40 beneficiosa mencionada arriba. Al negociar el E-mini usted generalmente no necesita proporcionar al IRS una lista de todas las operaciones individuales si el corredor proporciona la ganancia neta de la pérdida a usted en la sección 1256 del formulario 1099-B del IRS. La ganancia o la pérdida neta de su comercio se informa entonces en el formulario 6781 del IRS sin el detalle correspondiente. Las opciones SPX, DJX, NDX y RUT son Opciones de índice. Son opciones de estilo europeo, lo que significa, entre otras cosas, que su último día de negociación mensual es diferente de los de ETFs. Las opciones de índice expiran el tercer viernes del mes, por lo que su último día de negociación es el tercer jueves del mes. SPY, DIA, QQQ e IWM son ETFs (Exchange Traded Funds) y son opciones de American Style, y tanto el último día de negociación como el día de vencimiento de los inversores para estas opciones son los mismos: el tercer viernes del mes, cepo. OPCIONES NO INDIRECTAS, INDEX OPX SPX, DJX, NDX, RUT, VIX (CBOE) estilo europeo Liquidación en efectivo Puede ejercer sólo el día de vencimiento Puede entrar o salir de la posición en cualquier momento antes de la expiración. Por lo general, tienen un spread más amplio de oferta y demanda Último día de negociación tercer jueves de mes (día antes del vencimiento) Día de vencimiento tercer viernes de mes Tratamiento tributario 60 largo plazo / 40 corto plazo OPCIONES DE ETF SPY, DIA, QQQ, IWM (XXI) Estilo Establecido físicamente Puede ejercitar cualquier día Puede entrar o salir de la posición en cualquier momento antes de la expiración. Generalmente tienen una oferta más restringida El último día de negociación el tercer viernes del mes El día de vencimiento el tercer viernes del mes (igual que el último día de negociación) También están disponibles los trimestres y semanales Tratamiento fiscal 100 a corto plazo (cuando se celebra menos de un año) Tratamiento del mercado frente a la elección de mercado a mercado de 475 Los futuros regulados (sujetos al tratamiento de mercado a precio de mercado y negociados en una junta o bolsa calificada), las opciones de acciones y las opciones de acciones de los distribuidores reciben un trato distinto al de las acciones de NYSE / Opciones CBOE / OCC. Estos tipos de contratos se rigen por el Código 1256 del IRS y se tratan en parte como una ganancia o pérdida a largo plazo (60 de la ganancia o pérdida) y en parte como ganancia o pérdida a corto plazo (40 de la ganancia o pérdida), independientemente De la duración real de su período de tenencia. Además de la mencionada oferta de mercado de referencia, que es obligatoria tanto para los inversionistas como para los comerciantes, ciertos comerciantes calificados pueden optar por hacer una elección adicional facultativa y adicional a la valoración contable según el Código 475 del IRS. El tratamiento de marcado a mercado da lugar a que las pérdidas de capital sean deducibles de las ganancias de capital y que luego estén sujetas a una limitación neta de la pérdida de capital de 3.000 por año en un año cualquiera que se aplique contra los ingresos ordinarios. También hay un carryback limitado disponible de cualquier pérdida en exceso de la limitación de 3.000 como se calculó bajo IRS Code 1256. Whereas an advantage of the mark-to-market accounting election for commodity/futures traders is that they are no longer subject to the capital loss limitation in any one year. A qualified trader who makes the separately optional election generally would not be restricted from deducting any loss from trading IRS Code 1256 futures/ commodities and would therefore be able to write off the entire loss against ordinary income and could also carry any excess remaining loss (NOL) back to prior years. Furthermore, although any gains would be changed from quotcapitalquot to quotordinary, quot they would not be considered self-employment income and therefore would not be subject to self-employment tax. The (potentially substantial) downside of making the relatively permanent 475 mark-to-market accounting election is that your gains will be taxed at the higher ordinary tax rates - rather than seeing 60 of the gains taxed at the preferable (lower) long-term capital gain rates nor being available for offset against capital loss carryforwards. Tax Summary of the 475 election for Futures/Commodities/1256Contracts: forgo making the election and. 1256 contracts have a nice long-term gain rate for 60 of gains if 475 M2M is not elected. 1256 contracts are limited for deductibility of any trading losses if 475 M2M is not elected. make the election and. 1256 contracts have no long-term gain rate for 60 of gains if 475 M2M is elected. 1256 contracts are not limited for deductibility of any trading losses if 475 M2M is elected. Old Capital Loss Carryforwards may be trapped on Schedule D if 475 M2M is elected. What qualifies for this treatment a/k/a 1256 contract treatment Commodity Futures A commodity futures contract is a standardized, exchange-traded contract for the sale or purchase of a fixed amount of a commodity at a future date for a fixed price. If the contract is a regulated futures contract, the rules described earlier under Section 1256 Contracts Marked To Market apply to it. The termination or closing of a commodity futures contract generally results in capital gain or loss unless the contract is a hedging transaction or unless a separate IRS Code 1256 mark-to-market election has been made. Securities Futures Contracts A securities futures contract is a contract of sale for future delivery of a single security or of a narrow-based security index. Under IRS Code 1234B and gain or loss from the contract generally will be treated in a manner similar to gain or loss from transactions in the underlying security. This means gain or loss from the sale, exchange, or termination of the contract will generally have the same character as gain or loss from transactions in the property to which the contract relates. For Investors any capital gain or loss on a sale, exchange, or termination of a contract to sell property will be considered short-term, regardless of how long you hold the contract. For Traders and for Investors these contracts are not 1256 contracts. For Dealers they will be treated as 1256 contracts. Rev. Proc. 2002-11 severely limits who may qualify as a dealer in securities futures contracts. Section 1256 contract options. Gain or loss is recognized on the exercise of an option on a section 1256 contract. Section 1256 contracts are defined under Section 1256 Contracts Marked to Market Section 1256 contracts and straddles. Use Form 6781 to report gains and losses from section 1256 contracts and straddles before entering these amounts on Schedule D. Include a copy of Form 6781 with your income tax return. Section 1256 Contracts Marked to Market If you hold a section 1256 contract at the end of the tax year, you generally must treat it as sold at its fair market value on the last business day of the tax year. Section 1256 Contract A section 1256 contract is any: Regulated futures contract . Foreign currency contract, Nonequity option, (see IRS Rev. Rul. 94-63 ) Dealer equity option, or Dealer securities futures contract. Regulated futures contract. This is a contract that: Provides that amounts that must be deposited to, or can be withdrawn from, your margin account depend on daily market conditions (a system of marking to market), and Is traded on, or subject to the rules of, a qualified board of exchange. A qualified board of exchange is a domestic board of trade designated as a contract market by the Commodity Futures Trading Commission, any board of trade or exchange approved by the Secretary of the Treasury, or a national securities exchange registered with the Securities and Exchange Commission. Foreign currency contract. This is a contract that: Requires delivery of a foreign currency that has positions traded through regulated futures contracts (or settlement of which depends on the value of that type of foreign currency), Is traded in the interbank market, and Is entered into at arms length at a price determined by reference to the price in the interbank market. Bank forward contracts with maturity dates that are longer than the maturities ordinarily available for regulated futures contracts are considered to meet the definition of a foreign currency contract if the above three conditions are satisfied. Special rules apply to certain foreign currency transactions. These transactions may result in ordinary gain or loss treatment. For details, see Internal Revenue Code section 988 and regulations sections 1.988-1(a)(7) and 1.988-3. Nonequity option. This is any listed option (defined later) that is not an equity option. Nonequity options include debt options, commodity futures options, currency options, and broad-based stock index options . A broad-based stock index is based upon the value of a group of diversified stocks or securities (such as the Standard and Poors 500 index). ( see definition of narrow based stock index options below ) Warrants based on a stock index that are economically, substantially identical in all material respects to options based on a stock index are treated as options based on a stock index. Cash-settled options. Cash-settled options based on a stock index and either traded on or subject to the rules of a qualified board of exchange are nonequity options if the Securities and Exchange Commission (SEC) determines that the stock index is broad based. This rule does not apply to options established before the SEC determines that the stock index is broad based. Listed option. This is any option that is traded on, or subject to the rules of, a qualified board or exchange (as discussed earlier under Regulated futures contract ). A listed option, however, does not include an option that is a right to acquire stock from the issuer. Dealer equity option. This is any listed option that, for an options dealer: Is an equity option, Is bought or granted by that dealer in the normal course of the dealers business activity of dealing in options, and Is listed on the qualified board of exchange where that dealer is registered. An options dealer is any person registered with an appropriate national securities exchange as a market maker or specialist in listed options. Equity option. This is any option: To buy or sell stock, or That is valued directly or indirectly by reference to any stock or narrow-based security index. Equity options include options on a group of stocks only if the group is a narrow-based stock index. Dealer securities futures contract. For any dealer in securities futures contracts or options on those contracts, this is a securities futures contract (or option on such a contract) that: Is entered into by the dealer (or, in the case of an option, is purchased or granted by the dealer) in the normal course of the dealers activity of dealing in this type of contract (or option), and Is traded on a qualified board or exchange (as defined under Regulated futures contract, earlier.) A securities futures contract that is not a dealer securities futures contract is treated as described later under Securities Futures Contracts. A section 1256 contract that you hold at the end of the tax year will generally be treated as sold at its fair market value on the last business day of the tax year, and you must recognize any gain or loss that results. That gain or loss is taken into account in figuring your gain or loss when you later dispose of the contract, as shown in the example under 60/40 rule, below. Hedging exception. The marked to market rules do not apply to hedging transactions. See Hedging Transactions, later. 60/40 rule. Under the marked to market system, 60 of your capital gain or loss will be treated as a long-term capital gain or loss, and 40 will be treated as a short-term capital gain or loss. This is true regardless of how long you actually held the property. Ejemplo. On June 23, 2001, you bought a regulated futures contract for 50,000. On December 31, 2001 (the last business day of your tax year), the fair market value of the contract was 57,000. You recognized a 7,000 gain on your 2001 tax return, treated as 60 long-term and 40 short-term capital gain. On February 2, 2002, you sold the contract for 56,000. Because you recognized a 7,000 gain on your 2001 return, you recognize a 1,000 loss (57,000 - 56,000) on your 2002 tax return, treated as 60 long-term and 40 short-term capital loss. Limited partners or entrepreneurs. The 60/40 rule does not apply to dealer equity options or dealer securities futures contracts that result in capital gain or loss allocable to limited partners or limited entrepreneurs (defined later under Hedging Transactions ). Instead, these gains or losses are treated as short term. Terminations and transfers. The marked to market rules also apply if your obligation or rights under section 1256 contracts are terminated or transferred during the tax year. In this case, use the fair market value of each section 1256 contract at the time of termination or transfer to determine the gain or loss. Terminations or transfers may result from any offsetting, delivery, exercise, assignment, or lapse of your obligation or rights under section 1256 contracts. Loss carryback election. An individual or partnership having a net section 1256 contracts loss (defined later) for 2002 can elect under 1212(c) to carry this loss back 3 years, instead of carrying it over to the next year. See How To Report, later, for information about reporting this election on your return. The loss carried back to any year under this election cannot be more than the net section 1256 contracts gain in that year. In addition, the amount of loss carried back to an earlier tax year cannot increase or produce a net operating loss for that year. The loss is carried to the earliest carryback year first, and any unabsorbed loss amount can then be carried to each of the next 2 tax years. In each carryback year, treat 60 of the carryback amount as a long-term capital loss and 40 as a short-term capital loss from section 1256 contracts. If only a portion of the net section 1256 contracts loss is absorbed by carrying the loss back, the unabsorbed portion can be carried forward, under the capital loss carryover rules, to the year following the loss. (See Capital Losses under Reporting Capital Gains and Losses, later.) Figure your capital loss carryover as if, for the loss year, you had an additional short-term capital gain of 40 of the amount of net section 1256 contracts loss absorbed in the carryback years and an additional long-term capital gain of 60 of the absorbed loss. In the carryover year, treat any capital loss carryover from losses on section 1256 contracts as if it were a loss from section 1256 contracts for that year. Net section 1256 contracts loss. This loss is the lesser of: The net capital loss for your tax year determined by taking into account only the gains and losses from section 1256 contracts, or The capital loss carryover to the next tax year determined without this election. Net section 1256 contracts gain. This gain is the lesser of: The capital gain net income for the carryback year determined by taking into account only gains and losses from section 1256 contracts, or The capital gain net income for that year. Figure your net section 1256 contracts gain for any carryback year without regard to the net section 1256 contracts loss for the loss year or any later tax year. Traders in section 1256 contracts. Gain or loss from the trading of section 1256 contracts is capital gain or loss subject to the marked to market rules. However, this does not apply to contracts held for purposes of hedging property if any loss from the property would be an ordinary loss. Treatment of underlying property. The determination of whether an individuals gain or loss from any property is ordinary or capital gain or loss is made without regard to the fact that the individual is actively engaged in dealing in or trading section 1256 contracts related to that property. How To Report If you disposed of regulated futures or foreign currency contracts in 2003 (or had unrealized profit or loss on these contracts that were open at the end of 2002 or 2003), you should receive Form 1099-B, or an equivalent statement, from your broker. Form 6781. Use Part I of Form 6781, Gains and Losses From Section 1256 Contracts and Straddles, to report your gains and losses from all section 1256 contracts that are open at the end of the year or that were closed out during the year. This includes the amount shown in box 9 of Form 1099-B. Then enter the net amount of these gains and losses on Schedule D (Form 1040). Include a copy of Form 6781 with your income tax return. Note: If optional 475 mark-to-market was elected, then use Form 4797 rather than Schedule D. If the Form 1099-B you receive includes a straddle or hedging transaction, defined later, it may be necessary to show certain adjustments on Form 6781. Follow the Form 6781 instructions for completing Part I. Loss carryback election. To carry back your loss under the election procedures described earlier, file Form 1040X or Form 1045, Application for Tentative Refund, for the year to which you are carrying the loss with an amended Form 6781 attached. Follow the instructions for completing Form 6781 for the loss year to make this election. Hedging Transactions The marked to market rules, described earlier, do not apply to hedging transactions. A transaction is a hedging transaction if both of the following conditions are met. You entered into the transaction in the normal course of your trade or business primarily to manage the risk of: Price changes or currency fluctuations on ordinary property you hold (or will hold), or Interest rate or price changes, or currency fluctuations, on your current or future borrowings or ordinary obligations. You clearly identified the transaction as being a hedging transaction before the close of the day on which you entered into it. This hedging transaction exception does not apply to transactions entered into by or for any syndicate. A syndicate is a partnership, S corporation, or other entity (other than a regular corporation) that allocates more than 35 of its losses to limited partners or limited entrepreneurs. A limited entrepreneur is a person who has an interest in an enterprise (but not as a limited partner) and who does not actively participate in its management. However, an interest is not considered held by a limited partner or entrepreneur if the interest holder actively participates (or did so for at least 5 full years) in the management of the entity, or is the spouse, child (including a legally adopted child), grandchild, or parent of an individual who actively participates in the management of the entity. Hedging loss limit. If you are a limited partner or entrepreneur in a syndicate, the amount of a hedging loss you can claim is limited. A hedging loss is the amount by which the allowable deductions in a tax year that resulted from a hedging transaction (determined without regard to the limit) are more than the income received or accrued during the tax year from this transaction. Any hedging loss that is allocated to you for the tax year is limited to your taxable income for that year from the trade or business in which the hedging transaction occurred. Ignore any hedging transaction items in determining this taxable income. If you have a hedging loss that is disallowed because of this limit, you can carry it over to the next tax year as a deduction resulting from a hedging transaction. If the hedging transaction relates to property other than stock or securities, the limit on hedging losses applies if the limited partner or entrepreneur is an individual. The limit on hedging losses does not apply to any hedging loss to the extent that it is more than all your unrecognized gains from hedging transactions at the end of the tax year that are from the trade or business in which the hedging transaction occurred. The term unrecognized gain has the same meaning as defined under Straddles, later. Sale of property used in a hedge. Once you identify personal property as being part of a hedging transaction, you must treat gain from its sale or exchange as ordinary income, not capital gain. Self-Employment Income Gains and losses derived in the ordinary course of a commodity or option dealers trading in section 1256 contracts and property related to these contracts are included in net earnings from self-employment. In addition, the rules relating to contributions to self-employment retirement plans apply. also see: traderstatus/secfeerates. htm for more on this trick: How to potentially identify 1256 transactions: Section 31 fees no longer apply to sales of options on securities indexes (other than narrow-based security indexes). Therefore, if your sales proceeds are being reduced by the fee rates listed above, the trade is not a Sec 1256 transaction . COMMODITY FUTURES TRADING COMMISSION SECURITIES AND EXCHANGE COMMISSION Release No. 34-49469 Joint Order Excluding Indexes Comprised of Certain Index Options from the Definition of Narrow-Based Security Index pursuant to Section 1a(25)(B)(vi) of the Commodity Exchange Act and Section 3(a)(55)(C)(vi) of the Securities Exchange Act of 1934 AGENCIES: Commodity Futures Trading Commission and Securities and Exchange Commission. ACTION: Joint Order. SUMMARY: The Commodity Futures Trading Commission (quotCFTCquot) and the Securities and Exchange Commission (quotSECquot) (collectively, quotCommissionsquot) by joint order under the Commodity Exchange Act (quotCEAquot) and the Securities Exchange Act of 1934 (quotExchange Actquot) are excluding certain security indexes from the definition of quotnarrow-based security index. quot Specifically, the Commissions are excluding from the definition of the term quotnarrow-based security indexquot certain indexes comprised of series of options on broad-based security indexes. EFFECTIVE DATE: March 25, 2004. FOR FURTHER INFORMATION CONTACT: CFTC: Thomas Leahy, Assistant Branch Chief, Market and Product Review Section, Division of Market Oversight, Commodity Futures Trading Commission, 1155 21 st Street NW, Washington, DC 20581. Telephone 202/418-5278. SEC: Elizabeth K. King, Associate Director, at 202/942-0140, or Theodore R. Lazo, Senior Special Counsel, at 202/942-0745, Division of Market Regulation, Securities and Exchange Commission, 450 Fifth Street, NW, Washington, DC 20549-1001. I. BACKGROUND Futures contracts on single securities and on narrow-based security indexes (collectively, quotsecurity futuresquot) are jointly regulated by the CFTC and the SEC. 1 To distinguish between security futures on narrow-based security indexes . which are jointly regulated by the Commissions, and futures contracts on broad-based security indexes . which are under the exclusive jurisdiction of the CFTC, the CEA and the Exchange Act each includes an objective definition of the term quotnarrow-based security index. quot A futures contract on an index that meets the definition of a narrow-based security index is a security future. A futures contract on an index that does not meet the definition of a narrow-based security index is a futures contract on a broad-based security index. 2 Section 1a(25) of the CEA 3 and Section 3(a)(55)(B) of the Exchange Act 4 provide that an index is a quotnarrow-based security indexquot if, among other things, it meets one of the following four criteria : (i) the index has nine or fewer component securities (ii) any component security of the index comprises more than 30 percent of the indexs weighting (iii) the five highest weighted component securities of the index in the aggregate comprise more than 60 percent of the indexs weighting or (iv) the lowest weighted component securities comprising, in the aggregate, 25 percent of the indexs weighting have an aggregate dollar value of average daily trading volume of less than 50,000,000 (or in the case of an index with 15 or more component securities, 30,000,000), except that if there are two or more securities with equal weighting that could be included in the calculation of the lowest weighted component securities comprising, in the aggregate, 25 percent of the indexs weighting, such securities shall be ranked from lowest to highest dollar value of average daily trading volume and shall be included in the calculation based on their ranking starting with the lowest ranked security. The first three criteria evaluate the composition and weighting of the securities in the index. The fourth criterion evaluates the liquidity of an indexs component securities. Section 1a(25)(B)(vi) of the CEA and Section 3(a)(55)(C)(vi) of the Exchange Act provide that, notwithstanding the initial criteria, an index is not a narrow-based security index if a contract of sale for future delivery on the index is traded on or subject to the rules of a board of trade and meets such requirements as are jointly established by rule, regulation, or order by the Commissions. Pursuant to that authority, the Commissions may jointly exclude an index from the definition of the term narrow-based security index. 5 In September 2003, CBOE Futures Exchange, LLC (quotCFEquot), a designated contract market approved by the CFTC, announced plans to trade futures contracts on certain quotvolatility indexesquot created by the Chicago Board Options Exchange, Inc. (quotCBOEquot). 6 Each of these volatility indexes is designed to measure the variability of daily returns on a security index (quotUnderlying Broad-Based Security Indexquot), as reflected in the prices of options on the Underlying Broad-Based Security Index. Accordingly, the component securities of a volatility index are put and call options on a security index. 7 In light of CFEs announcement, the Commissions have considered whether volatility indexes are narrow-based security indexes. The statutory definition of the term narrow-based security index is designed to distinguish among indexes comprised of individual stocks. As a result, certain aspects of that definition are designed to take into account the trading patterns of individual stocks rather than those of other types of exchange-traded securities, such as options. However, the Commissions believe that the definition is not limited to indexes on individual stocks. In fact, Section 1a(25)(B)(vi) of the CEA and Section 3(a)(55)(C)(vi) of the Exchange Act give the Commissions joint authority to make determinations with respect to security indexes that do not meet the specific statutory criteria without regard to the types of securities that comprise the index. Subject to the conditions set forth below, the Commissions believe that it is appropriate to exclude certain indexes comprised of options on broad-based security indexes from the definition of the term narrow-based security index. An index must satisfy all of the following conditions to qualify for the exclusion. The first condition limits the exclusion to indexes that measure changes in the level of an Underlying Broad-Based Security Index over a period of time using the standard deviation or variance of price changes in options on the Underlying Broad-Based Security Index. The Commissions believe this condition is necessary to limit the exclusion to indexes calculated using one of two commonly recognized statistical measurements that show the degree to which an individual value tends to vary from an average value. The second, third, and fourth conditions provide that the exclusion applies to indexes that qualify as broad-based security indexes under the statutory criteria that evaluate the composition and weighting of the securities comprising an index. The fifth condition provides that the exclusion applies only if the Underlying Broad-Based Security Index qualifies as a broad-based security index under the statutory criterion that evaluates the liquidity of the securities comprising an index. The Commissions believe at this time that this condition is appropriate so that any such Underlying Broad-Based Security Index, including those that are not narrow-based under any of the exclusions to the definition under Sections 1(a)(25)(B) of the CEA and 3(a)(55)(C) of the Exchange Act, meets the statutory liquidity criterion. The sixth condition provides that the exclusion applies if the options comprising the index are listed and traded on a national securities exchange. Given the novelty of volatility indexes, the Commissions believe at this time that it is appropriate to limit the component securities to those index options that are listed for trading on a national securities exchange where the Commissions know pricing information is current, accurate and publicly available. Finally, the seventh condition provides that the exclusion applies only if the options comprising the index have an aggregate average daily trading volume of 10,000 contracts. The Commissions believe that this condition limits the exclusion to indexes for which there is a liquid market on a national securities exchange for the options on the Underlying Broad-Based Security Index, which contributes to the Commissions view that futures on such indexes should not be readily susceptible to manipulation. The Commissions believe that indexes satisfying these conditions are appropriately classified as broad based because they measure the magnitude of changes in the level of an underlying index that is a broad-based security index. In addition, the Commissions believe that futures contracts on indexes that satisfy the conditions of this exclusion should not be readily susceptible to manipulation because of the composition, weighting, and liquidity of the securities in the Underlying Broad-Based Security Index and the liquidity that the options comprising the index must have to qualify for the exclusion. Specifically, these factors should substantially reduce the ability to manipulate the price of a future on an index satisfying the conditions of the exclusion using the options comprising the index or the securities comprising the Underlying Broad-Based Security Index. IT IS ORDERED, pursuant to Section 1a(25)(B)(vi) of the CEA and Section 3(a)(55)(C)(vi) of the Exchange Act, that an index is not a narrow-based security index, and is therefore a broad-based security index, if : (1) The index measures the magnitude of changes in the level of an Underlying Broad-Based Security Index that is not a narrow-based security index as that term is defined in Section 1(a)(25) of the CEA and Section 3(a)(55) of the Exchange Act over a defined period of time, which magnitude is calculated using the prices of options on the Underlying Broad-Based Security Index and represents (a) an annualized standard deviation of percent changes in the level of the Underlying Broad-Based Security Index (b) an annualized variance of percent changes in the level of the Underlying Broad-Based Security Index or (c) on a non-annualized basis either the standard deviation or the variance of percent changes in the level of the Underlying Broad-Based Security Index (2) The index has more than nine component securities, all of which are options on the Underlying Broad-Based Security Index (3) No component security of the index comprises more than 30 of the indexs weighting (4) The five highest weighted component securities of the index in the aggregate do not comprise more than 60 of the indexs weighting (5) The average daily trading volume of the lowest weighted component securities in the Underlying Broad-Based Security Index upon which the index is calculated (those comprising, in the aggregate, 25 of the Underlying Broad-Based Security Indexs weighting) has a dollar value of more than 50,000,000 (or 30,000,000 in the case of a Underlying Broad-Based Security Index with 15 or more component securities), except if there are two or more securities with equal weighting that could be included in the calculation of the lowest weighted component securities comprising, in the aggregate, 25 of the Underlying Broad-Based Security Indexs weighting, such securities shall be ranked from lowest to highest dollar value of average daily trading volume and shall be included in the calculation based on their ranking starting with the lowest ranked security (6) Options on the Underlying Broad-Based Security Index are listed and traded on a national securities exchange registered under Section 6(a) of the Exchange Act and (7) The aggregate average daily trading volume in options on the Underlying Broad-Based Security Index is at least 10,000 contracts calculated as of the preceding 6 full calendar months. By the Commodity Futures Trading Commission. Jean Webb Secretary By the Securities and Exchange Commission. Margaret H. McFarland Deputy Secretary 1 See Section 1a(31) of the CEA and Section 3(a)(55)(A) of the Exchange Act, 7 U. S.C. 1a(31) and 15 U. S.C. 78c(a)(55)(A). 5 See, e. g. Joint Order Excluding from the Definition of Narrow-Based Security Index those Security Indexes that Qualified for the Exclusion from that Definition under Section 1a(25)(B)(v) of the Commodity Exchange Act and Section 3(a)(55)(C)(v) of the Securities Exchange Act of 1934 (May 31, 2002), 67 FR 38941 (June 6, 2002). 6 See CBOE News Release, quotCBOE Announces Launch of Futures on VIX: First Tradable Volatility Product Will be Offered on New CBOE Futures Exchangequot (September 5, 2003). The news release is available at www. cboe. 7 CBOE has published a White Paper describing the calculation and methodology of its volatility indexes, which is available at www. cboe/micro/vix/vixwhite. pdf. drsynthetic: I have an IRS letter that talks about those types of trades, I asked for it last tax season. drsynthetic: here is the IRS excerpt - There is a quirk in the tax law in regard to exchange-traded options of index stocks (for example QQQ, SPX, XOI, etc.). These are a type of nonequity option. Nonequity options are all options that are not directly or indirectly related to a specific equity (stock). The IRS has issued a ruling that QQQs are a type of nonequity option. Most if not all publicly traded index options are nonequity options and are subject to the provisions of Internal Revenue Code Section 1256. Nonequity options are usually reported on Form 6781, unless they are used as a hedge. A hedge would be buying, for example, the QQQ, and then selling call options against them. WolfK: After much back and forth, the IRS told me that it comes down to whether the issuer of the option considers it an equity option. I asked the AMEX about their options and never got an answer. You know anyone to call over there The Mixed Straddle Election Any straddle made up of non-1256 contracts and at least one 1256 contract is a quotmixed straddle. quot 241 Such a straddle can have a number of tax consequences: As indicated in the discussion of the mark to market rule, where at year end the 1256 position is marked to market for a gain, this gain must be recognized without taking into account any unrecognized losses from any offsetting non - 1256 contract positions. Conversely, where the marking to market of the 1256 contract results in a loss, it will be disallowed under the 1092 loss deferral rule if there is any unrecognized gain with respect to offsetting non-1256 positions. Without regulations that require a different result, the mixed straddle can convert short-term gain to 60/40 gain. /Footnote/ 241 Technically, a quotmixed straddlequot does not come into being until its positions have been identified. 1256(d)(4). For ease of reference, however, the term is used in this discussion as defined above. Where the 1256(d)(4) meaning is intended, this will be termed a quot1256(d) mixed straddle. quot A taxpayer holding a mixed straddle has 100 of unrelated short-term capital gain. He closes out the non-1256 straddle position 242 for a loss of 100. This loss offsets the unrelated gain. The 1256 position is closed out for a gain of 100, subject to 60/40 treatment. While the straddle positions offset each other, the taxpayer winds up with the unrelated short-term gain converted to 60/40 gain . If, on the other hand, the 1256 position is the loss position, the result is the opposite. Assume again that there is 100 of unrelated gain. If the gain is long-term, disposition of both sides of the straddle (100 of short-term gain from the non 1256 position 60 of long-term loss and 40 of short - term loss from the 1256 position) will leave the taxpayer with 60 of short-term gain and 40 of long - term gain. Thus, 60 of the long-term gain has been converted to short-term gain. As explained below, regulations issued to implement the modified short sale rules effectively prevent any tax benefit from a mixed straddle by requiring characterization of any loss attributable to the non - 1256 position as 60/40 loss. There is no provision changing the disadvantageous result, however, where the loss position is the 1256 position. This one-way anti-conversion rule is sometimes called the quotkillerquot rule. /Footnote/ 242 In the discussion below, quot1256 positionquot and quotnon-1256 positionquot dispense with the word quotcontractquot after quot1256.quot The adverse tax consequences outlined above can be avoided, however, by making a mixed straddle election 243. /Footnote/ 243 The killer rule can also be avoided by making the elections provided by Regs. 1.1092(b)-3T and 1.1092(b)-4T, explained below. Where the taxpayer identifies all the positions of such a straddle before the close of the day (or such earlier time as provided by regulations) on which the first 1256 contract included in the straddle is acquired, the taxpayer may elect to have the mark to market and 60/40 rules not apply to all 1256 contracts in the straddle 244. The mixed straddle election applies on a straddle-by-straddle basis. /Footnote/ 244 1256(d). This election is sometimes referred to as the quot1256(d) election. quot It is irrevocable unless the IRS consents. Technically, a quotmixed straddlequot arises only where identification and election have occurred, but the term is used here (and in the 1092(b) regulations) to mean any straddle qualifying for such election regardless of whether it has been so identified. No action need be taken to identify non-1256 contract positions before the first 1256 contract position of the straddle is acquired. Thus, an options dealer may have a stock position acquired at an earlier date included in the mixed straddle election. To include the previously acquired stock in the election, the taxpayer must identify both the stock and the option position as being the positions of the mixed straddle before the end of the day on which he acquired the option. A mixed straddle may also be identified as an quotidentified straddle 245.quot In this case, not only do the mark to market and 60/40 rules not apply to any of the 1256 contracts in the straddle . but the loss deferral rules do not apply to any positions in the straddle or to any other positions held by the taxpayer by reason of their being offsetting to positions that are part of the identified straddle. /Footnote/ 245 1092(a)(2). Many taxpayers would be presented with a difficult choice in choosing whether to make the 1256(d) election, thus forfeiting any advantage from 60/40 treatment of gains from 1256 contracts . or not to make the election, risking the adverse tax consequences outlined above . As discussed below, however, the 1092(b)(2) regulations offer an alternative to the 1256(d) election that substantially preserves the advantage of 60/40 treatment of any net gain from a mixed straddle. The 1092(b) Regulations Introduction As part of the loss deferral rules for straddles 246. Congress directed the IRS to prescribe quotsuch regulations with respect to gain or loss on positions which are part of a straddlequot as are appropriate to carry out the purposes of 1092. Congress provided that quotto the extent consistent with such purposesquot the regulations were to include rules applying wash sale principles 247 and certain portions of the short sale rules 248 discussed above 249 . /Footnote/ 246 1092. /Footnote/ 247 1091(a) and 1091(b). /Footnote/ 248 1233(b) and 1233(d). /Footnote/ 249 1092(b)(1). In enacting 1984 amendments to the loss deferral rules, Congress understood that the straddle rules, including the regulatory extension of wash and short sale principles to straddle transactions (as revised to include stock options), would create difficulties for traders who regularly enter into mixed straddles. This was especially so for options dealers who typically grant, buy and sell dealer equity options (1256 contracts) while holding non-1256 contract long or short positions in the underlying stock. To deal with this problem, Congress specified that the 1092(b) regulations were to provide quotelective provisions in lieu of 1233(d) principles, quot namely, provisions permitting the taxpayer to offset gains and losses from positions that are part of a mixed straddle under rules requiring either straddle-by-straddle identification or the creation of mixed straddle accounts 250 . /Footnote/ 250 1092(b)(2). The (temporary) regulations issued under these directives fall into three parts. (1) The first part 251 coordinates the wash sale rules with the loss deferral rules and governs the extent to which a loss sustained from the disposition of a straddle position must be deferred. (2) The second part 252 contains rules based on principles similar to those underlying the short sale rules relating to the treatment of holding periods and the characterization of losses sustained with respect to straddle positions. /Footnote/ 251 Temp. Regs. 1.1092(b)-1T. /Footnote/ 252 Temp. Regs. 1.1092(b)-2T. Note: Parts (1) and (2) parts are referred to as the quot1092(b)(1) regulations. quot (3) The third part provides rules carrying out the directive of 1092(b)(2) to provide elective alternatives to the Regs. 1.1092(b)(1) provisions applying 1233(d) principles. These regulations are called the quot1092(b)(2) regulations. quot 60/40 Treatment of Futures, Options under Assault Source: Daily News White Plains Publication date: 2003-05-20 WASHINGTON (HedgeWorld) - The U. S. Senates vote for the Jobs and Growth Tax Relief Reconciliation Act of 2003 came with a last - minute kicker - a managers amendment containing various revenue enhancers including the abolition of the current 60/40 tax treatment for gains and losses on futures and options transactions. The Futures Industry Association, Washington, opposes any such change. Its president, John M. Damgard, said Tuesday that he is very curious about the origins of the idea. quotSomebody in the bowels of the treasury has a drawer full of what they call revenue enhancers - what we call tax increases - and this one comes out of the drawer regularly, quot he said. Furthermore, the quotscoringquot (i. e. the calculation of the amount of revenue the amendment would raise) is suspect. quotFunny arithmetic sometimes is necessary to make things work, quot he said. In this case, it quotworkedquot in the sense of securing passage but just barely. Despite the revenue-enhancing amendments, proposed by Sen. Chuck Grassley (R-Iowa) in order to firm up the commitment of wavering senators worried about ballooning the deficit, the bill carried only 51 to 50, with the tie-breaking vote of Vice President Dick Cheney. Mr. Grassley, chair of the Senate Finance Committee and floor manager for the bill, proposed the amendments as part of a package that included a two-year phase-in of an exemption of dividend income from the federal income tax. The proposed dividend tax relief, long a priority of the Bush administration, comes with a sunset provision for 2007. The resulting bill, passed by the Senate May 15, is in many ways quite different from the version passed by the House of Representatives on May 9. The House bill reduces but does not eliminate tax rates on dividends and capital gains, and its reduction (to 15) does not expire until 2013. The House bill also contains no change in the 60/40 rule. The conference committee will have to hash all this out. The 60/40 tax rule dates to 1981, when it was part of a compromise to a dispute over whether taxpayers should be required to mark their quotbutterfly straddlesquot to market value. Internal Revenue Code 1256 was created to require taxpayers to characterize the gains or losses on futures contracts as 60 long-term and 40 short-term capital gains or losses, regardless of how long the contracts had been held. Since 1981, according to Garry L. Moody, national director of Deloitte amp Touche LLPs investment management services group, hedge funds that trade in options have been able to account for their short-term gains as offsets to expenses, while the 60 accounted as long-term gain gets favorable tax treatment. quotTaking this away would have a favorable impact on the budget, quot Mr. Moody acknowledged, but quotIm sure theres going to be a lot of discussion before this is enacted. quot Chicago Exchanges Both Opposed On Monday, the leadership of the Chicago Mercantile Exchange and the Chicago Board of Trade sent a joint letter for the conferees, warning that abrogation of the 60/40 rule will quotimpair liquidity in U. S. futures markets and thereby increase the cost of government debt by reducing the ability of bidders in treasury market auctions to hedge their exposures in fixed-income and interest rate futures markets. quot Separately, Charles P. Carey, chairman of the board of the CBOT, and Bernard W. Dan, its chief executive, sent a letter to their membership describing the Senates action as a quotgrave dangerquot to the industry. The letter added that both men (and CME Chairman Terry Duffy) would be traveling to Washington this week as the House/ Senate conference looms. quotOur D. C. office is fully engaged and coordinating with a coalition of markets and market users to ensure that this proposed legislation does not become law, quot members were assured. Publication date: 2003-05-20 update Senate Repeals 60/40 Tax Treatment, Then Reverses Decision After weeks of negotiations on a broad package of tax reductions and economic stimulus measures, the Senate on May 15 narrowly approved the Jobs and Growth Tax Relief Reconciliation Act of 2003. During the voting process, the Senate agreed to a managers amendment containing a number of revenue enhancements designed to limit the overall cost of the legislation. One of these measures repealed section 1256(a)(3) of the Internal Revenue Code and thereby eliminated the current 60/40 tax treatment applied to gains and losses on futures and options transactions. Responding to an intensive 3-day lobbying campaign from the futures and options industry, the Senate on May 20 approved a quottechnical correctionsquot bill that among other things removed the 60/40 repeal from the tax bill. Republican leaders are now negotiating ways to combine the House and Senate versions of the tax bill. The 60/40 repeal is not contained in the House version, and now that it has been struck from the Senate bill, the current tax regime for futures and options is no longer a part of the current tax discussions. The FIA, together with leading U. S. futures exchanges, played an important role in persuading key members of Congress to reject the hastily approved repeal of 60/40. In letters and conversations with lawmakers, the FIA stressed the damaging repercussions of such a change on the markets and their participants, including investors in commodity pools and hedge funds. In addition, the FIA pointed out that the provision would have eliminated the 60/40 treatment, but leave untouched other sections of the tax code that require the assessment of taxes on unrealized gains and losses at year-end. In effect, the Senate bill would have made it impossible for market participants to record any long-term gains or losses on futures and options transactions. Colin M. Cody, CPA, CMA TraderStatus LLC 6004 Main Street Trumbull, Connecticut 06611-2400
Comments
Post a Comment